سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

مهرداد

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

خدمات انفورماتیک

شرکت مپنا

کنتور سازی

اخبار گوناگون بورسی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری در بورس و آدرس tehranbors.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

عنوان لینک

ماساژور و لوازم لاغری، ماساژور هوشمند،ماساژور دستی،ماساژور چشم

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سرمایه گذاری بلند مدت

رعایت اصول اولیه سرمایه گذاری

شرکت خدمات انفور ماتیک

پیش بینی مدیر عامل بورس تهران

صندوق ها

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساپیا

هفته آخر مجامع

نويسندگان

مهرداد

پیوند های روزانه

سازهای سنتی ایرانی

بورس به توان بی نهایت

همفکران

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 68596
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


حمایت از بازار

گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، فعالان بازار سهام بعد از سپری کردن چند روز طوفانی و ملتهب، امروز با آرام شدن جو روانی و بهبود اوضاع و احوال مسائل سیاسی، شاهد بهتر شدن شرایط عمومی بورس شدند.
براساس این گزارش در حالی اکثر سهامداران عمده از نیمه دوم اردیبهشت ماه تاکنون تحت تاثیر وقایع پیش بینی نشده سیاسی و اقتصادی قرار گرفته اند که در پی سخنان روزگذشته مقام معظم رهبری، این گروه ریسک پذیر جامعه با خیالی آسوده تر و روشن تر روز خود را در بورس آغاز کردند . از طرف دیگر انتشار خبر مربوط به مخالفت هیئت رئیسه مجلس با طرح سئوال 100 نماینده از رئیس جمهور ، نگرانی سهامداران از بغرنج و پیچیده تر شدن شرایط سیاسی کشور در آینده هایی هرچند کوتاه مدت را برطرف کرد.
در کنار این دوعامل اصلی، اعلام منتفی شدن اجرای مرحله دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها در همان صبح امروز به همراه تداوم کاهش نرخ ارز دولتی موجب شد تا اکثر سهامداران حقوقی با قوت قلب بیشتری اقدام به تصمیم گیری کنند .
همچنین قیمت سهام اکثر شرکت های آینده دار که به دلیل جو روانی منفی و سنگین روزهای گذشته به کف رسیده بود به همراه عوامل فوق در نهایت منجر شد تا روند نزولی اول وقت شاخص با جمع آوری صف های فروش و رشد نسبی قیمت سهام شرکت های بزرگ تغییر جهت داده و ازمنفی به مثبت تبدل شود.
در پایان معاملات هم با اضافه شدن 38 واحد به ارقام شاخص ، این متغیر در عدد 24 هزار و 188 واحد به ثبت رسید و نشان داد که در چنین محدوده ای مورد حمایت تکنیکی هم قرار دارد تا مانع از نزول به کانال 23 هزار واحدی شود.
اما در برابر قطع شدن روند نزولی شاخص در 6 روز گذشته تیرماه و مثبت شدن دماسنج بازار ، امروز حجم معاملات پایانی چندان قابل توجه نبود بطوریکه ارزش داد و ستد بیش از 137 میلیون سهم 40 میلیارد تومان براورد شد که نشان از عدم اطمینان اکثر سهامداران حقیقی از تثبیت رشد قیمت ها و شاخص در روزهای آینده دارد.
همچنین بیشترین حجم معاملات سهام هم مربوط به شرکت های فولاد مبارکه با بیش از 9.5 میلیون سهم و همچنین شرکت های غدیر و ساییا با بیش از 9 و 8.8 میلیون سهم تعلق داشت.  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,

|